مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:402023-11-25ورزشي

پایان نخستین المپیاد ورزشی اساتید بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای


آیین اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی اساتید بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با معرفی نفرات برتر در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، در آیین اختتامیه المپیاد ورزشی بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور که در کاشان برگزار شد، به نفرات اول تا سوم سه رشته مسابقات همگانی، پرتاب دارت و تیراندازی در دو بخش تفنگ بادی و تپانچه مدال، لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.

بر اساس اعلام رای داوران در مسابقات ایستگاهی(آمادگی جسمانی) بخش آقایان مهدی واعظی پور از استان آذربایجان شرقی، محسن امیری احمدآباد از استان خراسان رضوی و قاسم عباسی نژاد از خراسان شمالی به ترتیب بر روی سکوی اول تا سوم ایستادند.

در مسابقات ایستگاهی بخش بانوان فرزانه شجاعی از دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمان، ندا جدیدی از استان یزد و مریم کمالی از استان خراسان شمالی به ترتیب به مقام های قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی نائل شدند.

در مسابقات پرتاب دارت در بخش آقایان محمد امیدپناه از استان یزد، رضا یگانه مهر استان زنجان و حسین میرزاییان استان هرمزگان و در بخش بانوان فرزانه شجاعی از استان کرمان، اکرم پناهی استان گیلان و سمیه مهرابیان از استان گلستان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نخستین المپیاد ورزشی اساتید بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای

پایان نخستین المپیاد ورزشی اساتید بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای