مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-20سياسي

نسخه های علامت دار آقای دکتر با آتش انفجار دفتر حزب جمهوری سوخت!


نسخه پیچ داروخانه «نیکو» در سال 1354 می گوید: «همه بچه های داروخانه از قول و قرار دکتر معیری و مدیر داروخانه باخبر بودند.

همه می دانستیم نسخه هایی که دکتر روی آن علامت ضربدر می زند، - گروه جامعه خبرگزاری فارس- مریم شریفی؛ بعد از حدود 4 دهه، بالاخره روزی که زخم خوردگان جریان نفاق چشم انتظارش بودند، از راه رسید.

برگزاری جلسات دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک منافقین، گرچه داغ دل خانواده های شهدای ترورهای ناجوانمردانه این فرقه انحرافی را تازه کرده اما رویای تمام این سال هایشان برای محاکمه و مجازات اعضای کوردل این گروهک را هم به واقعیت نزدیک کرده است.

برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین در میان جنایات گروهک منافقین، شهادت 72 چهره شاخص کشور در انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر 1360، جور دیگری داغ بر دل ملت ایران گذاشت.

در آن جمع برگزیده که نخبگان سیاسی ایران آن روز را گرد هم آورده بود، شخصیت های تاثیرگذار سایر حوزه ها هم حضور داشتند؛ ازجمله چند چهره برجسته حوزه بهداشت و درمان مثل شهیدان دکتر هاشم جعفری معیری ، دکتر محمدباقر حسینی لواسانی و دکتر محمدعلی فیاض بخش .

آغاز جلسات دادگاه رسیدگی به اتهامات سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین، فرصت مغتنمی است برای مرور داستان زندگی و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه های علامت دار آقای دکتر با آتش انفجار دفتر حزب جمهوری سوخت!

نسخه های علامت دار آقای دکتر با آتش انفجار دفتر حزب جمهوری سوخت!