مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 17:202023-11-25اقتصادي

همکاری ایران و چین در پروژه فرودگاهی؛ سرمشق جاده ابریشم


مدیرعامل شرکت چینی هاکان انرژی با اشاره به همکاری جامع 25 ساله ایران و چین، گفت: می توانیم پروژه فاز دوم توسعه فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را به سرمشق مشترک ایران و چین در جاده ابریشم تبدیل کنیم.

- همکاری ایران و چین در پروژه فرودگاهی؛ سرمشق جاده ابریشم مدیرعامل شرکت چینی هاکان انرژی با اشاره به همکاری جامع 25 ساله ایران و چین، گفت: می توانیم پروژه فاز دوم توسعه فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را به سرمشق مشترک ایران و چین در جاده ابریشم تبدیل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیوکان در آیین شروع عملیات عمرانی بزرگ ترین پروژه فرودگاهی کشور، فاز 2 شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، بیان کرد: همانطور که شی جین پینگ، رییس جمهور چین در سفر آقای رییسی به چین اشاره کردند، چین همواره رابطه با ایران را با نگاه استراتژیک دنبال می کند و به دنبال توسعه آن است و بدون نظر نظر گرفتن هرگونه تغییر در شرایط بین المللی و منطقه ای، به صورت تزلزل ناپذیر به این همکاری ادامه می دهد.

وی با اشاره به توسعه مستمر و راهبردی جامع چین و ایران، بیان کرد: همکاری جامع 25 ساله ایران و چین، تقویت سرمایه گذاری انرژی و زیرساخت های ایران را به دنبال دارد و این همکاری در میان تغییرات بین المللی، در دوران گذشته بی سابقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ایران و چین در پروژه فرودگاهی؛ سرمشق جاده ابریشم

همکاری ایران و چین در پروژه فرودگاهی؛ سرمشق جاده ابریشم