مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-20حوادث

منازلی که پاتوق فروش مواد مخدر شوند پلمب و تخریب خواهند شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان از برخورد با افرادی که منزل خود را پاتوق مواد مخدر کرده اند خبر داد و گفت: در مرحله اول این خانه ها پلمب خواهد شد و در صورت تکرار تخریب آنها از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عباس عزیزی صبح امروز در حاشیه اجرای طرح آرامش در شهر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان در سالن اجتماعات فراجا اظهار کرد: روز گذشته مرحله سوم طرح آرامش در شهر با هدف پاکسازی محلات و معابر استان از وجود معتادین متجاهر و شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر آغاز شد و امروز نیز ادامه طرح اجرا خواهد شد.

وی افزوذ: از روز گذشته با استفاده از تمام ظرفیت های انتظامی و هماهنگی مراجع قضایی توانستیم 53 نفر از خرده فروشان مواد مخدر را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل دهیم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خاطرنشان کرد: 228 نفر از معتادین متجاهر نیز در سطح استان شناسایی و جمع آوری شدند که پس از غربالگری برای درمان، نگهداری و صیانت به مراکز ماده 15 و 16 روانه شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر همواره در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و درخواست های شهروندان طرح های پاکسازی شهر از معتادین متجاهر و دستگیری خرده فروشان را در دستور کار دارد به افرادی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منازلی که پاتوق فروش مواد مخدر شوند پلمب و تخریب خواهند شد

منازلی که پاتوق فروش مواد مخدر شوند پلمب و تخریب خواهند شد