مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-11سياسي

فرآیند برگزاری انتخابات صنف خبازان شهرستان البرز مورد بررسی قرار می گیرد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از بررسی فرآیند برگزاری انتخابات اتحادیه خبازان این شهرستان و برخورد با متخلفان حوزه آرد و نان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان البرز، حجت الاسلام محمد تقی زاده اظهار کرد: بر اساس مطالبه و ادعای بعضی گروه ها در خصوص بروز تخلف و اقدامات غیر قانونی  احتمالی در فرآیند برگزاری انتخابات اتحادیه صنف خبازان شهرستان البرز، طی چند روز اخیر شاهد ایجاد برخی حواشی در فضای حقیقی و مجازی بودیم.

وی افزود: از آنجایی که این انتخابات با حضور نماینده دستگاه های متولی و نظارتی برگزار  شده، بدون شک در صورت تخلف نیز برای آن راهکارهای قانونی پیش بینی شده و افراد معترض نیز نسبت به روند برگزاری انتخابات می بایست بدواً مدارک و مستندات خود را به کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی ارائه دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه لازم به ذکر است این موضوع تا مرحله رسیدگی در دیوان عدالت اداری نیز قابل پیگیری می باشد.

دادستان شهرستان البرز تصریح کرد: دستگاه قضایی نسبت به جنبه نظارتی موضوع بی تفاوت نبوده و  به منظور بررسی ادعاها و تخلفات احتمالی در این خصوص ورود کرده و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت تا در صورت احراز تخلفات با متخلفان برخورد شود، چرا که رعایت قانون در تمامی بخش ها فصل ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند برگزاری انتخابات صنف خبازان شهرستان البرز مورد بررسی قرار می گیرد

فرآیند برگزاری انتخابات صنف خبازان شهرستان البرز مورد بررسی قرار می گیرد