مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 17:152023-11-24اقتصادي

1100 میلیارد ریال در میاندشت شهرستان درمیان هزینه شد


در دولت سیزدهم و طی 2 سال گذشته هزار و 100 میلیارد ریال در بخش میاندشت شهرستان درمیان هزینه شده است و اعتبارات جدیدی نیز به این بخش اختصاص می یابد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: در دولت سیزدهم و طی 2 سال گذشته هزار و 100 میلیارد ریال در بخش میاندشت شهرستان درمیان هزینه شده است و اعتبارات جدیدی نیز به این بخش اختصاص می یابد.

جواد قناعت روز جمعه در جمع نمازگزاران بخش میاندشت گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه و خاص به مناطق کمتر برخوردار داشته اما استان عقب ماندگی تاریخی در زیرساخت های جاده، آب و بهداشت دارد.

وی با اشاره به احداث خط انتقال آب از دریای عمان افزود: قبل از دولت سیزدهم این مصوبه تنها برای سیستان و بلوچستان بود که در این دولت برای استان ما هم مصوب شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اُفت فشار گاز در زمستان سال گذشته گفت: گاز مصرفی همه استان های کشور از چند طریق تامین می شود اما گاز مورد نیاز ما تنها از خراسان رضوی تامین می شد لذا پروژه انتقال گاز در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: خط انتقال گاز از دو راهی دشتک زابل به نهبندان در 2 فاز با اعتبار 80 هزار میلیارد ریال عملیاتی شد که تا هفته دولت 1403 به بهره برداری می رسد و از جنوب استان نیز به گاز سراسری وصل می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 میلیارد ریال در میاندشت شهرستان درمیان هزینه شد

1100 میلیارد ریال در میاندشت شهرستان درمیان هزینه شد