مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 12:302023-11-30سياسي

فعال سازی طرح های راکد کهگیلویه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،حمزه محقق زاده(فرماندار کهگیلویه)افزود: رفع مشکل عدم دسترسی به جاده های مزارع بخصوص در مناطق سخت گذر از مطالبات جدی مردم است.

- فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: تکمیل پل تنگ چویل نیازمند اعتبار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ،حمزه محقق زاده(فرماندار کهگیلویه)افزود: رفع مشکل عدم دسترسی به جاده های مزارع بخصوص در مناطق سخت گذر از مطالبات جدی مردم است.

  محقق زاده خدمات دولت سیزدهم در شهرستان کهگیلویه را محسوس خواند و گفت: عمده کارهای انجام شده دولت در حوزه راه، کشاورزی و برق است.

  فرماندارکهگیلویه با انتقاد از ادارات کل در انتخاب پیمانکاران تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی در حوزه راهداری انتخاب پیمانکار است که باید دقت بیشتری در این مهم داشته باشند.

  محقق زاده با اشاره به پیشرفت خوب پل رود سمه تاکید کرد: این پل برای تکمیل نیاز به حمایت بیشتری دارد و با تزریق بودجه و اتمام پل محرومیت در این منطقه کمتر خواهد شد.

  فرماندار کهگیلویه به پل ارتباطی بین استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان اشاره کرد و گفت: پل تنگ چویل پلی است که اگر به داد آن نرسیم 200 و شاید 300 میلیارد تومان هزینه برای نظام دارد که در حال حاضر با 20 الی 30 میلیارد هزینه می توان این پل را تعمیر و مسیر ارتباطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی طرح های راکد کهگیلویه

فعال سازی طرح های راکد کهگیلویه