مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:502023-11-24سياسي

معاون سازمان بسیج: هرکس برای سربلندی ایران تلاش کند، بسیجی است


هر کسی برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کند، بسیجی محسوب می شود و بسیج خانه امن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار حسین معروفی ظهر امروز در اجتماع بسیجیان در مصلی الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه تفکر بسیجی عاشورایی است، اظهار کرد: بسیجی بن بست شکن است، زیرا بسیجی در عمل اخلاص و صداقت دارد.

وی، اصالت محور بودن را یکی از شاخص های مهم و بارز بسیجیان عنوان کرد و گفت: بسیجی سیاسی نیست اما سیاست را خوب می فهمد، ویژگی مهم بسیجی این است که خود را برای مردم و نظام هزینه می کند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، تاکید کرد: بسیجی ناموس دوست و ناموس پرست است و دشمن اگر به خاک و ناموس کشور نظری داشته باشد، در مقابل او ایستادگی می کند و از جان خود می گذرد.

معروفی، با بیان اینکه هر کسی برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کند، بسیجی محسوب و بسیج خانه امن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: کشاورزی که اقتصاد کشور را تقویت کنید، بسیجی است، یعنی هر کسی که برای سربلندی کشور تلاش می کند، بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه هشت سال در یک جنگ نابرابر دفاع کردیم، گفت: تقدیم 93 هزار شهید بسیجی و گذشتن بسیجیان از زندگی برای بقا جمهوری اسلامی موجب شد تا دشمن فکر دست درازی به ناموس و خاک کشور را از سر خود بیرون کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سازمان بسیج: هرکس برای سربلندی ایران تلاش کند، بسیجی است

معاون سازمان بسیج: هرکس برای سربلندی ایران تلاش کند، بسیجی است