مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-14ورزشي

البرز قهرمان مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو شد


تیم البرز قهرمان چهاردهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق کشور شد.

- ایسنا/مرکزی تیم البرز قهرمان چهاردهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق کشور شد.

در این مسابقات که از 17 الی 23 آذر به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در شهر محلات برگزار شد، تیم البرز در فینال مسابقات با پیروزی 5 بر 4 در برابر تیم اصفهان در مجموع ضربات پنالتی به مقام قهرمانی رسید و اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفت.

در دیدار رده بندی نیز تیم صنعت آب و برق آذربایجان شرقی با پیروزی پنج بر صفر در برابر تیم خوزستان مقام سوم را به خود اختصاص داد و کاپ اخلاق به تیم اصفهان رسید.

در این مسابقات 280 ورزشکار از پیشکسوتان صنعت آب و برق کشور از 15 استان در قالب 23 تیم حضور داشتند که تیم البرز قهرمان رقابت ها شد.

مالک حسین زاده، دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو در حاشیه این مسابقات در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای توجه به سلامت کارکنان و توسعه ورزش همگانی، وزارت نیرو با برخورداری از نظام نامه توسعه ورزش همگانی با هدف توسعه فرهنگ ورزش همگانی در میان کارکنان صنعت آب و برق، به هیچ شرکتی اجازه تیم داری را نمی دهد و حتی تیم برق شیراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز قهرمان مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو شد

البرز قهرمان مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو شد