مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-20سياسي

نخبگان نیروی پیشران جامعه هستند/ همه باید در جهت حفظ حرمت دانشگاه تلاش کنند


نخبگان نیروی دانشگاهی پیشران هر جامعه ای هستند که باید شرایط را برای پیشرفت و توسعه ی آن ها فراهم کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز، گفت: نخبگان نیروی دانشگاهی پیشران هر جامعه ای هستند که باید شرایط را برای پیشرفت و توسعه ی آن ها فراهم کنیم.

صفر نصراله زاده، روز چهارشنبه 29 آذر ماه در نشست خبری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاهی در ارتباط با دستاوردهای قرارگاه خاتم از روز شنبه در دانشگاه تبریز برقرار است، از علاقمندان به این حوزه دعوت می کنیم تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی ادامه داد: 13 محصول فناورانه و نوآورانه که در پردیس دانشگاه تبریز رونمایی شد محصولات جدیدی بوده که حاصل تلاش نخبگان و دانشجویان است.

وی ادامه داد: ما در دانشگاه ها به خصوص دانشگاه تبریز گنجینه و نخبه های داریم که همگی باید کمک کنیم تا دانشجویان دانشگاه امکان و شرایط پیشرفت داشته و استعداد آن ها ظهور کند تا امید و پویایی را به جامعه هدیه دهند و حتی اگر اشکالی هم داشتند آن را برطرف کنیم.

وی گفت: محدویت هایی مثل بودجه و حواشی ناجوانمردانه ای که برعلیه دانشگاه انتشار می شود این نوعی خود زنی است بر علیه نخبگان و دانشجویانی که در دانشگاه ها تعلیم می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان نیروی پیشران جامعه هستند/ همه باید در جهت حفظ حرمت دانشگاه تلاش کنند

نخبگان نیروی پیشران جامعه هستند/ همه باید در جهت حفظ حرمت دانشگاه تلاش کنند