مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:202023-11-25اقتصادي

78 نفر بر اثر حوادث کار در مازندران جان خود را از دست دادند


مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: طی هفت ماهه امسال 78 نفر (مرد) بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 4 درصد افزایش داشت.

- افزایش 4 درصدی فوتی های ناشی از حوادث کار طی هفت ماه امسال 78 نفر بر اثر حوادث کار در مازندران جان خود را از دست دادند ایسنا/مازندران مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: طی هفت ماهه امسال 78 نفر (مرد) بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 4 درصد افزایش داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، دکتر علی عباسی تصریح کرد: بر اساس آمارهای مراکز پزشکی قانونی استان طی هفت ماه امسال به ترتیب شهرستان ساری با 11، آمل با 10 و نور با 8 مورد بیشترین فوتی و شهرستان فریدونکنار با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

این مسئول افزود: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار، مربوط به سقوط از بلندی با 30 نفر، برق گرفتگی با 20، اصابت جسم سخت با 16 و سایر موارد با 12 مورد در رتبه بعدی قرار دارند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اعلام اینکه خرداد ماه سال جاری شاهد بیشترین فوتی ناشی از کار در استان بودیم، یادآور شد: بر اساس تفکیک هر ماه، خرداد امسال با 17 مورد، فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 نفر بر اثر حوادث کار در مازندران جان خود را از دست دادند

78 نفر بر اثر حوادث کار در مازندران جان خود را از دست دادند