مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-13اقتصادي

کسری آب شرب شهرک صنعتی شیراز مرتفع می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، مهم ترین نیاز شهرک صنعتی شیراز را تأمین آب شرب عنوان کرد و گفت: در این زمینه تفاهم نامه ای با آبفای شیراز منعقد کردیم و تلاش می شود تا ظرف یک ماه آینده بخش زیادی از کسری آب شرب این شهرک مرتفع شود.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، مهم ترین نیاز شهرک صنعتی شیراز را تأمین آب شرب عنوان کرد و گفت: در این زمینه تفاهم نامه ای با آبفای شیراز منعقد کردیم و تلاش می شود تا ظرف یک ماه آینده بخش زیادی از کسری آب شرب این شهرک مرتفع شود.

سیدمصطفی هاشمی امروز، 22 آذرماه همراه با معاون وزیر کشور در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی شیراز با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های این شهرک گفت: شهرک صنعتی شیراز که از بزرگ ترین شهرک های صنعتی کشور محسوب می شود، مهم ترین قطب صنعتی استان فارس به شمار می آید.

وی با بیان اینکه حدود 58 درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان فارس در شهرک صنعتی بزرگ شیراز مستقر هستند، افزود: این موضوع بیانگر اهمیت راهبردی این شهرک صنعتی است، بنابراین باید با توسعه و تکمیل زیرساخت ها و رفع چالش ها و مشکلات، بهترین خدمات به صنعتگران ارائه شود.

هاشمی با تصریح اینکه شهرک صنعتی بزرگ شیراز با دارا بودن واحدهای مطرح و شاخص کشور در حوزه های مختلف صنعتی نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسری آب شرب شهرک صنعتی شیراز مرتفع می شود

کسری آب شرب شهرک صنعتی شیراز مرتفع می شود