مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-08دانش

خسروپناه: باید به هوش و استعداد دانشجویان توجه و در مسیر صحیح قرار دهیم


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی از تدوین طرح کارآمدی دانشگاه ها خبر داد و بر بازنگری رشته ها در راستای آمایش منطقه ای تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی حاضر شد و در جمع دانشجویان درباره این روز گفت: روز دانشجو روزی است که سه دانشجوی مدافع استقلال کشور تاریخ ساز  شدند به دست رژیم پهلوی و به دستور صریح آمریکایی ها در سال 1332 توسط رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در آن زمان دانشجویان چهار ماه پس از کودتای 28 مرداد علیه دولت مصدق تجمع و اعتراض کردند چراکه آمریکا قصد داشت روابط ایران و انگلیس بعد از ملی شدن صنعت نفت -که خلاف خواست مردم ایران بود- را دوستانه کند.

وی افزود: جنایات آمریکا از همان دوران و قبل از آن در ایران و جهان آنقدر فراوان است که دیگر هویت دولتمردان آمریکا جنایتکار شناخته می شوند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: دانشجویان امروز کشور نباید جنایات انگلیس و آمریکا را از یاد ببرند، سفارت آمریکا همواره جاسوس خانه بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروپناه: باید به هوش و استعداد دانشجویان توجه و در مسیر صحیح قرار دهیم

خسروپناه: باید به هوش و استعداد دانشجویان توجه و در مسیر صحیح قرار دهیم