مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-11اقتصادي

آغاز طرح برق رسانی به مناطق 15 گانه شهرستان پیرانشهر


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: پروژه برق رسانی به مناطق 15 گانه شهرستان پیرانشهر که به تازگی به محدوده شهری الحاق شده اند، آغاز شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: پروژه برق رسانی به مناطق 15 گانه شهرستان پیرانشهر که به تازگی به محدوده شهری الحاق شده اند، آغاز شد.

طاهر کیامهر اعلام کرد: عملیات برق رسانی به 15 منطقه حاشیه ای پیرانشهر که به تازگی به محدوده شهری اضافه شدند با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان آغاز شد.

وی افزود: پس از بازدید استاندار آذربایجان غربی از شهرستان پیرانشهر و درخواست های مردمی مناطقی از شهر پیرانشهر که به تازگی به محدوده این شهر اضافه شده اند آنها از نعمت برق برخوردار خواهند شد و در این راستا عملیات احداث شبکه 20 کیلوولت، پست هوایی، شبکه فشار ضعیف و روشنایی معابر اجرا خواهد شد.

کیامهر در تشریح جزییات این پروژه بیان کرد: در طرح برق رسانی به مناطق 15 گانه پیرانشهر نیازمند احداث 900 تیر برق هستیم که تا کنون 60 درصد از این میزان تیرگذاری شده همچنین 32 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، 9 کیلومتر شبکه فشار متوسط به همراه 17 دستگاه ترانس جهت برق دار کردن این مناطق مورد نیاز است که با تلاش کارکنان مدیریت توزیع برق این شهرستان عملیات احداث 7 کیلومتر از شبکه فشار ضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح برق رسانی به مناطق 15 گانه شهرستان پیرانشهر

آغاز طرح برق رسانی به مناطق 15 گانه شهرستان پیرانشهر