مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-19اقتصادي

در قانون برنامه هفتم، زیان مسافری دیده شده است


در قانون برنامه هفتم توسعه زیان مسافری دیده شده که مجلس هم مصوب کرده و بودجه 1403 هم بر اساس پرداخت زیان مسافری خواهد بود.

- مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: در قانون برنامه هفتم توسعه زیان مسافری دیده شده که مجلس هم مصوب کرده و بودجه 1403 هم بر اساس پرداخت زیان مسافری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید میعاد صالحی در نشست خبری هفتمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته با ذکر آماری از حمل ونقل ریلی بیان کرد: در هشت ماهه امسال به ثبت رکورد 21 میلیون و 600 هزار مسافر جابه جا شده رسیدیم که ضمن افزایش 10 درصدی نسبت به سال گذشته، رکورد جدیدی به ثبت رساندیم و پیش بینی می کنیم تا پایان سال با عبور از 30 میلیون مسافر جابه جا شده در عرصه ریلی، رکورد جابه جایی مسافر بشکند.

وی ادامه داد: در موضوع ترانزیت تلاش کردیم با توجه به شرکای منطقه ای و کشورهای همسایه که ارتباط با آن ها در اولویت دولت است، ارتباط برقرار کنیم از جمله اینکه با ترکمنستان، قزاقستان، روسیه و ترکیه، قراردادهایی داشته باشیم.

همچنین در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تناژ هشت درصد رشد داشتیم پیش بینی می کنیم تا پایان سال رکورد جدیدی در عرصه ترانزیت هم به جا بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قانون برنامه هفتم، زیان مسافری دیده شده است

در قانون برنامه هفتم، زیان مسافری دیده شده است