مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:252023-11-24اقتصادي

بهره برداری از 16 هزار تخت بیمارستانی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، بهروز رحیمی صبح امروز در همایش روز پرستار در با بیان اینکه هر فردی در هر منظومه ای که رشد می کند باید برای پیشرفت خود حامی تعالی آن مجموعه باشد عنوان کرد: دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان سربلند است و اقداماتی انجام داده که در همه ادوار کم نظیر بوده است.

وی بهره برداری از 16 هزار تخت بیمارستانی و احیای پروژه ای که از 34 سال گذشته بلاتکلیف و راکد بود و در این دولت به صددرصد پیشرفت و بهره برداری رسیده را از جمله اقدامات دانست.

آغاز 4040 پروژه بهداشتی در حوزه سلامت از مهر سال 1401  معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه با اشاره به اینکه 4 هزار و 40 پروژه بهداشتی در حوزه سلامت از مهر سال 1401 آغاز شد و 2 هزار مورد از این پروژه ها امروز به پایان رسیده است گفت: خرید 5 هزار موتورسیکلت اورژانس، 500 خودروی شاسی بلند، جذب 4300 بهورز، اخذ 25 هزار مجوز استخدامی و 70 هزار تبدیل وضعیت استخدام در حوزه سلامت گوشه ای از اقدامات وزارت بهداشت در دو سال اخیر است.

  وی تصریح کرد: فارغ از کمبودها و کسری ها، نگاه دولت سیزدهم به حوزه بهداشت و درمان فراجناحی، عمیق و پیشرو است که نمونه های آن را می توان از واکسیناسیون مردم تا توسعه وسیع پروژه های بهداشت و درمان مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 16 هزار تخت بیمارستانی در کشور

بهره برداری از 16 هزار تخت بیمارستانی در کشور