مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:302023-11-26سياسي

کنایه معنادار شورای نگهبان به شورای انقلاب فرهنگی!


شاید بد نباشد حجت الاسلام خسروپناه که با مصوبه جنجالی تیرماه، مسئولیت صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی را به صداوسیما و ساترا سپرده بود، ایرادهای شورای نگهبان را مرور کند تا اولا پیگیر «تصویب» تعریف قانونی برای صوت و تصویر و سکوی کاربر محور و.

- مرضیه محمدی در خبرآنلاین نوشت: انتشار ایرادهای شورای نگهبان به مواردی از لایحه حجاب در فضای مجازی و سکوهای کاربرمحور، نکات قابل تاملی را به ذهن هر مخاطبی متبادر می سازد.

اول از همه اینکه در کشور، یک نهاد بالادستی حواسش به صیانت از حقوق مردم هست ولو در فشارهای سیاسیون و افراطیون.

دوم جمعی از برجستگان حقوقی-فقهی در آن شورای محترم حضور دارند که حداقل در موضوعات غیر انتخاباتی، دیگر جایی غرزدن و کنایه زدن به افراد و رسانه ها را نمی دهد.

دیگر اینکه این شورا به نام های بزرگ و هیاهوی رسانه ای شان کاری ندارد و شرعا و قانونا، لایحه را بررسی کرده و از همین منظر می تواند باید فصل الخطاب باشد.

اگر البته دوباره لابی های مجلس در آستانه انتخابات بخاطر یک مشت رای و چند تصویر زیبا در تلویزیون دست به کار نشود! مهمتر اینکه ایرادها، یک نشانه تلخ است از بی توجهی محض مجلس به قوانین مصرح و شفاف و قواعد ساده بازار! نبود تعریف درست و دقیق، ابهام در عبارات فنی و مشخص نشدن جایگاه سازمان ها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه معنادار شورای نگهبان به شورای انقلاب فرهنگی!

کنایه معنادار شورای نگهبان به شورای انقلاب فرهنگی!