مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:102023-11-29فرهنگي

بنیاد سینمایی فارابی، فراخوان رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه» را منتشر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فراخوان رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه» در دو بخش طرح فیلمنامه بلند و کوتاه داستانی و به منظور زمینه سازی برای ساخت آثار ارزشمند در این حوزه برای شرکت در سی و ششمین .

- با هدف ساخت آثار ارزشمند برای جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان؛ بنیاد سینمایی فارابی، فراخوان رویداد فیلمنامه نویسی کودکان غزه را منتشر کرد فراخوان رویداد فیلمنامه نویسی کودکان غزه توسط بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فراخوان رویداد فیلمنامه نویسی کودکان غزه در دو بخش طرح فیلمنامه بلند و کوتاه داستانی و به منظور زمینه سازی برای ساخت آثار ارزشمند در این حوزه برای شرکت در سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، منتشر شد.

بر پایه این گزارش با توجه به شهادت مظلومانه نزدیک به شش هزار و پانصد کودک و نوجوان فلسطینی تا هفته اول آذرماه در نتیجه حملات ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی و مقاومت و شجاعت کودکان و نوجوانان غزه در برابر دشمن، بمب و موشک، جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، به عنوان یکی از معتبرترین جشنواره های تخصصی سینمایی کشور در حوزه کودک و نوجوان، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد سینمایی فارابی، فراخوان رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه» را منتشر کرد

بنیاد سینمایی فارابی، فراخوان رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه» را منتشر کرد