مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-18دانش

صرفه جویی 90 درصدی در انرژی و افزایش استحکام سازه ها با عایق های نانویی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد هاشمی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهه با اشاره به تولید عایق حرارتی برودتی و صوتی الاستموری درباره کاربرد این محصول دانش بنیان گفت: - متخصصان یک شرکت دانش بنیان توانسته اند با تولید عایق های صوتی و حرارتی با استفاده از فناوری نانو، ضمن صرفه جویی در انرژی، استحکام سازه ها را هم ارتقا ببخشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد هاشمی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهه با اشاره به تولید عایق حرارتی برودتی و صوتی الاستموری درباره کاربرد این محصول دانش بنیان گفت: عایق الاستموری با خواص حرارتی، برودتی و صوتی برای اولین بار به عنوان یک محصول دانش بنیان در کشور معرفی شده است و مراحل تولید و فرمولاسیون آن به کمک نخبگان دانشگاه های برتر کشور بومی سازی شده است.

وی با بیان این که عایق های ساخت داخل، علاوه بر کاهش مصرف انرژی و آلودگی صوتی به استحکام سازه نیز کمک می کند، ادامه داد: ساختار این عایق ها از خوردگی جلوگیری می کند از همین رو نیاز به تعمیر کاهش و نگهداری لوله ها تسهیل و عمر آن ها افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه بیان کرد: این محصول منجر به 65 تا 90 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی شده که این بازه نیز به دلیل تاثیر فاکتور های متنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 90 درصدی در انرژی و افزایش استحکام سازه ها با عایق های نانویی

صرفه جویی 90 درصدی در انرژی و افزایش استحکام سازه ها با عایق های نانویی