مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-16بين الملل

تحریم دولتی آیفون در چین تشدید شد


گزارش ها از این حکایت دارند که تحریم دولتی آیفون در چین شتاب گرفته و در حال تشدید شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از بلومبرگ، پس از سپتامبر (شهریور و مهر) سال جاری که چین شروع به ممنوعیت استفاده از فناوری های خارجی و انواع گوشی اپل برای مقامات رسمی و سازمان های دولتی خود کرد، اکنون ممنوعیت استفاده از آیفون به سازمان های بیشتری گسترش یافته است و حداقل هشت استان را در برمی گیرد.

ممنوعیت اولیه ی استفاده از آیفون تنها تعداد کمی از سازمان های چین را در بر می گرفت، اما ممنوعیت جدید تعداد بیشتری از سازمان ها را شامل می شود و نسبت به آنچه در سپتامبر سال جاری رخ داده بود گام بزرگی به حساب می آید.

مقامات چینی از کارکنان دولت می خواهند به جای خرید گوشی های خارجی از برند های داخلی مانند انواع گوشی هواوی، گوشی شیائومی، گوشی ریلمی و گوشی اوپو استفاده کنند.

شرکت ها و ادارات دولتی مستقر در حداقل هشت استان چین به کارمندان خود دستور داده اند از برند های داخلی به جای برند های خارجی استفاده کنند.

چنین دستوری ابتدا تنها مختص کارمندان ساکن در پکن و تیانجین بود.

مقامات چینی در ابتدا گزارش هایی را که ادعا می کردند استفاده از آیفون در تمام سازمان های دولتی ممنوع می شود، رد کرده بودند، اما در همان زمان درباره ی مشکلات امنیتی ای که ممکن است گوشی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم دولتی آیفون در چین تشدید شد

تحریم دولتی آیفون در چین تشدید شد