مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:102023-12-20سياسي

نخستین دادگاه علنی بر خط در استان خوزستان برگزار می شود


دادگستری استان خوزستان از دانشجویان و جامعه حقوقی کشور برای حضور در دادگاه علنی بر خط با موضوع «مطالبه دیه» دعوت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، دادگستری استان خوزستان از دانشجویان و جامعه حقوقی کشور برای حضور در دادگاه علنی بر خط با موضوع مطالبه دیه دعوت کرده است.

در همین ارتباط معاون قضایی دادگستری خوزستان اظهار کرد: اولین دادگاه علنی برخط استان با موضوع مطالبه دیه ساعت 11 صبح روز یکشنبه سوم دی ماه 1402 با ریاست دکتر رحیم کنارکوهی در شعبه هفتم تجدید نظر استان برگزار می شود.

رضا زنگنه با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر رعایت اصل علنی بودن دادگاه ها، افزود: با اجرای برنامه های ابلاغی رییس کل دادگستری استان در خصوص استفاده حداکثری از فناوری های نوین و ابزار الکترونیک، به ویژه در برگزاری دادگاه های علنی و برخط، اقدامات عملی و زیر ساختی در این زمینه در سطح استان خوزستان انجام شده و این جلسات به صورت مداوم در راستای آموزش دانشجویان رشته حقوق، بهره برداری خبرنگاران و همچنین استفاده از نظرات اساتید دانشگاه ها برگزار خواهد شد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری خوزستان عنوان کرد: از عموم مردم به ویژه جامعه حقوقی، استاید دانشگاه و دانشجویان و وکلا دعوت می کنیم تا از طریق آدرس اینترنتی با نشانی http://skyroom.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دادگاه علنی بر خط در استان خوزستان برگزار می شود

نخستین دادگاه علنی بر خط در استان خوزستان برگزار می شود