مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-17سياسي

خوشنام گمنامی که مهمان ویژه مرزترین نقطه خراسان جنوبی می شود


از 2 شهید خوشنام گمنامی که قرار است برای همیشه در خاک خراسان جنوبی (روستاهای استند و بارنجگان زیرکوه) آرام گیرند یکی مهمان مرزی ترین نقطه این استان یعنی روستای عشایری بارنجگان است که فاصله آن تا مرز 7 کیلومتر است.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ داستان یکی از منتخبان ویژه خراسان جنوبی برای آرام گرفتن خوشنام های گمنام آن هم در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) درست به یک سال قبل در چنین روزهایی برمی گردد.

یک سال قبل در چنین روزهایی مرزی ترین نقطه شهرستان زیرکوه ( روستای بارنجگان) مهمان خاص و ویژه ای داشت که اقبال مرزنشینان این خطه به قدری از این مهمان بسیار بود که در خراسان جنوبی این استقبال در نوع خود تک و ویژه بود و مقام اولی استقبال از خوشنام های بی نام را در این خطه ولایت مدار و شهید پرور ایران زمین از آن خود کردند.

بارنجگان منتخب خوشنام های گمنام همین اقبال در حد خود بی نظیر و خواسته این نقطه عشایری از متولیان به ویژه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی سبب شد تا بارنجگان به عنوان دومین منتخب بعد از استند در شهرستان مرزی زیرکوه برای آرام گرفتن یک شهید گمنام در فهرست متولیان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشنام گمنامی که مهمان ویژه مرزترین نقطه خراسان جنوبی می شود

خوشنام گمنامی که مهمان ویژه مرزترین نقطه خراسان جنوبی می شود