مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:452023-11-27اجتماعي

اجرای طرح تردد مکانی ـ زمانی ناوگان بار شیراز به صورت هوشمند


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز گفت: این کلان شهر در طرح تردد مکانی ـ زمانی ناوگان بار که به تأیید شورای ترافیک استان فارس هم رسیده است، - رییس سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری شیراز اعلام کرد: اجرای طرح تردد مکانی ـ زمانی ناوگان بار شیراز به صورت هوشمند ایسنا/فارس رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز گفت: این کلان شهر در طرح تردد مکانی ـ زمانی ناوگان بار که به تأیید شورای ترافیک استان فارس هم رسیده است، به سه محدوده قرمز، زرد و سبز تقسیم می شود.

آرش نعمتی امروز، 6 آذرماه در این رابطه اظهار کرد: شیراز اولین کلان شهر کشور است که تردد ناوگان بار را به صورت کاملاً هوشمند انجام می دهد.

وی، شرط ورود و خروج خودروهای باری از محدوده قرمز (هسته مرکزی و پرتردد شهر) را ساماندهی خودروی باری و دریافت پروانه فعالیت و اشتغال از شهرداری عنوان کرد.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز گفت: در طرح تردد مکانی ـ زمانی ناوگان بار که به تایید شورای ترافیک استان فار سهم رسیده است، این کلان شهر به سه محدوده قرمز، زرد و سبز تقسیم می شود.

نعمتی، هسته مرکزی شهر را محدوده و نقاط پر تردد (منطقه تاریخی-فرهنگی و بخشی از مناطق 1 و 3 شهرداری شیراز) معرفی و بیان کرد: این طرح در ابتدا به صورت ارشادی و سپس اعمال قانون از طریق د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تردد مکانی ـ زمانی ناوگان بار شیراز به صورت هوشمند

اجرای طرح تردد مکانی ـ زمانی ناوگان بار شیراز به صورت هوشمند