مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-21اقتصادي

آب سد کرج به گرمدره رسید


در مراسمی با حضور استاندار البرز، طرح آبرسانی به شهر گرمدره از سد کرج، بطور رسمی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، روز پنجشنبه 30 آذر ماه 1402 با حضور در محل مخزن ذخیره آب 5000 مترمکعبی گرمدره، افزود: یکی از شهرهایی که دچار تنش آبی در ایام مختلف سال به ویژه در تابستان امسال بود، شهر گرمدره است که مردم عزیز این شهر از این بابت گله مند بودند.

وی ادامه داد: با همکاری شهرداری و آبفای استان، در کوتاه ترین زمان ممکن خط انتقال آب از کرج تا مخزن گرمدره اجرا شد و این شهر، دارای آب مستقیم به مخازن ورودی از سد امیرکبیر کرج شد.

عبداللهی هزینه این پروژه را 20 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: با این اتفاق خوب، مشکلی از بابت آب شرب در حوزه ی شهر گرمدره نداریم و مردم گرمدره از نعمت آب آشامیدنی سد امیرکبیر بهره مند شدند.

وی در حاشیه این مراسم، با توجه به اجرای طرح مشارکتی شهرداری گرمدره و آبفای البرز، پیشنهاد احداث یک مخزن ذخیره آب جدید بصورت مشترک بین شهرداری و آبفا را ارائه داد.

گفتنی است؛ خط انتقال آب از کرج به گرمدره با قطر 300 و 400 میلی متر بطول 6400 متر و با ظرفیت انتقال آب به میزان 70 لیتر بر ثانیه، مردم شهر گرمدره را از آب سد کرج برخوردار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب سد کرج به گرمدره رسید

آب سد کرج به گرمدره رسید