مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-05سياسي

تعرض به حقوق شهروندی از سوی هیچ فرد و ارگانی پذیرفتنی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اعضای هیئت نظارت و بازرسی حقوق شهروندی دادگستری استان کرمان در ادامه بازدید های مستمر از مراجع قضایی، - هیات نظارت و بازرسی حقوق شهروندی دادگستری از بازداشتگاه پلیس آگاهی کرمان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اعضای هیئت نظارت و بازرسی حقوق شهروندی دادگستری استان کرمان در ادامه بازدید های مستمر از مراجع قضایی، انتظامی، بازداشتگاه های سطح استان از بازداشتگاه پلیس آگاهی مرکز استان کرمان بازدید نمودند.

حسن سلطانی نژاد معاون قضایی دادگستری استان کرمان به همراه حسین رییسی نژاد معاون دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان در راستای حفظ حقوق شهروندی از بازداشتگاه پلیس آگاهی بازدید و مسائل و مشکلات بازداشت شدگان مورد بررسی قرار گرفت.

  در حاشیه این بازدید معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان در مصاحبه ای گفت: این بازدید ها با هدف رفع مشکلات و نقایص موجود و همچنین تقویت و توسعه نقاط قوت، انجام می پذیرفت.

حسن سلطانی نژاد بر اهمیت رعایت حقوق مردم و حفظ کرامت مراجعین به دستگاه ها و ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: رعایت اصل حقوق شهروندی خط قرمز دستگاه قضایی است و در این بازدید ها لحاظ می شود و بنا بر آن است که هیچ کس در هیچ رده ای به خود اجازه ندهد که این اصل را مورد تعرض قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرض به حقوق شهروندی از سوی هیچ فرد و ارگانی پذیرفتنی نیست

تعرض به حقوق شهروندی از سوی هیچ فرد و ارگانی پذیرفتنی نیست