مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-15اقتصادي

شیرینی شب یلدا در کرمانشاه چند؟


به گفته رییس اتحادیه قنادان کرمانشاه، امسال قیمت شیرینی شب یلدا در کرمانشاه نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس اتحادیه قنادان کرمانشاه، امسال قیمت شیرینی شب یلدا در کرمانشاه نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد افزایش یافته است.

محمدرضا ناصری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه برای شب یلدا بیشتر انواع کیک و شیرینی تر مورد استقبال مردم قرار می گیرد، گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم کیک بین 200 تا 220 هزار تومان و شیرینی تر نیز 160 تا 170 هزار تومان است.

وی ادامه داد: برخی خانواده ها شیرینی خشک را نیز برای شب یلدا خریداری می کنند که قیمت شیرینی خشک نیز بسته به نوع آن کیلویی 110 تا 120 هزار تومان است.

رییس اتحادیه قنادان کرمانشاه با بیان اینکه قیمت انواع شیرینی شب یلدا نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد افزایش داشته، تاکید کرد: این افزایش قیمت مربوط به نرخ جدیدی است که سه ماه قبل دریافت کردیم که البته با افزایش 60 تا 70 درصدی هزینه های ما نسبت به سال قبل متناسب نیست.

ناصری خاطرنشان کرد: قیمت شکلات نیز به نوع و همچنین خارجی و ایرانی بودن آن بستگی دارد و از 140 هزار تومان آغاز می شود و تا کیلویی 300 هزار تومان برای شکلات های خارجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرینی شب یلدا در کرمانشاه چند؟

شیرینی شب یلدا در کرمانشاه چند؟