مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-12سياسي

لزوم شبکه سازی نخبگانی در مسیر تمدن سازی


مساله فناوری و نوآوری در گام دوم انقلاب اسلامی و برای تمدن سازی در چله دوم انقلاب مساله بسیار مهمی است و در این مسیر اساتید می توانند نقش آفرین باشند.

- رییس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: مساله فناوری و نوآوری در گام دوم انقلاب اسلامی و برای تمدن سازی در چله دوم انقلاب مساله بسیار مهمی است و در این مسیر اساتید می توانند نقش آفرین باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان بسیج اساتید کشور،محمدرضا مردانی در نشست وبیناری معاونین فناوری و نوآوری بسیج اساتید کشور با قدردانی از دغدغه مندی اساتید بسیجی که با وجود مشغله فراوان کاری در دانشگاه، پای کار نظام و بسیج ایستاده اند، تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در دهه های گذشته همواره به فراگیری و بومی سازی علوم نوین تاکید داشته است و امروز شاهد این هستیم که در بسیاری از حوزه ها بر لبه دانش روز دنیا گام بر می داریم.

وی اظهار امیدواری کرد که اساتید بسیجی در این مسیر بیش از گذشته نقش آفرین بوده و برای نظام جمهوری اسلامی و در راستای نیل به اهداف ارزشمند بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده اند، گام بردارند و افزود: مساله فناوری و نوآوری در گام دوم انقلاب اسلامی و برای تمدن سازی در چله دوم انقلاب مساله بسیار مهمی است و در این مسیر اساتید می توانند نقش آفرین باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شبکه سازی نخبگانی در مسیر تمدن سازی

لزوم شبکه سازی نخبگانی در مسیر تمدن سازی