مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-06اقتصادي

اعطای تسهیلات مسکن به 4 هزار و 500 خانوار روستایی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 4 هزار و 500 خانوار روستایی از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در سطح استان بهره مند شده اند.

-  رضا خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان امروز در گفت وگو با فارس اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون 4 هزار و 500 خانوار روستایی از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در سطح استان استفاده کردند که اعتبار اختصاص یافته به این متقاضیان با همکاری بانک های عامل، 900 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: در سال جاری تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی با کارمزد پنج درصد تا سقف 2 میلیارد ریال از اعتبار سال 1401 به واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در استان اختصاص یافت.

  وی اضافه کرد: تسهیلات با سهمیه ابلاغی 4 هزار و 500 فقره اعلام و به صورت کلی به بانک معرفی و انعقاد قرارداد انجام شد.

  خواجه ای ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در جذب تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی روستایی کشور در سال جاری رتبه برتر را کسب کرده است.

   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به ضرورت سرعت بخشیدن به مقاوم سازی مسکن در روستاها اشاره کرد و گفت: 100 درصد سهمیه ابلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات مسکن به 4 هزار و 500 خانوار روستایی

اعطای تسهیلات مسکن به 4 هزار و 500 خانوار روستایی