مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 21:252023-12-04سياسي

نجات یک قاتل از اعدام به حرمت حضرت زهرا (س)


رییس کل دادگستری هرمزگان از آزادی یک نفر از زندانیان محکوم به قصاص با اجرای پویش «به حرمت حضرت فاطمه زهرا (س) می بخشم» در بندرعباس خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان، امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه با آغاز به کار پویش سراسری به حرمت حضرت زهرا (س) می بخشم تلاش و پیگیری مسئولان قضایی به ویژه رییس توسعه حل اختلاف استان به همراه اعضای شورای حل اختلاف و مددکاران زندان بندرعباس موجب شد تا اولیای دم به حرمت این ایام و به دلیل ارادت به حضرت زهرا (س) از قصاص محکوم این پرونده بگذرند و در نتیجه، این زندانی از قصاص رهایی یافت.

  وی با بیان به اینکه این هجدهمین سازش در پرونده های قصاص استان هرمزگان از ابتدای سال جاری است؛ از اقدام بسیار ارزشمند و فداکارانه اولیای دم در این پرونده قصاص و تلاش ها و پیگیری های رییس توسعه حل اختلاف استان، صلح یاران شورای حل اختلاف، اعضای گروه جهادی اخذ رضایت در پرونده های قصاص و مددکاران زندان قدردانی کرد.

  رییس کل دادگستری هرمزگان در ادامه با اشاره به اینکه از 7 آذر و همزمان با ایام فاطمیه به همت مرکز حل اختلاف قوه قضاییه و ستاد ملی صبر و به منظور ترویج فرهنگ صلح و بخشایش در کشور پویش به حرمت حضرت زهرا (س) می بخشم در این استان آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات یک قاتل از اعدام به حرمت حضرت زهرا (س)

نجات یک قاتل از اعدام به حرمت حضرت زهرا (س)