مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-27اقتصادي

استرالیا به فکر قوانین جدید برای پلتفرم های دیجیتالی افتاد


دیده بان رقابت استرالیا در واکنش به رشد سریع پلتفرم های دیجیتالی مانند آمازون، اپل، گوگل، متا و مایکروسافت در این کشور، خواستار قوانین رقابت جدید برای آنها شد.

- دیده بان رقابت استرالیا در واکنش به رشد سریع پلتفرم های دیجیتالی مانند آمازون، اپل، گوگل، متا و مایکروسافت در این کشور، خواستار قوانین رقابت جدید برای آنها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا در تازه ترین گزارش برای استعلام خدمات پلتفرم دیجیتالی ، نگرانی هایی را نسبت به توسعه سریع این پلتفرم ها و افزایش ریسک رفتارهای نامطلوب مانند جمع آوری گسترده داده و بکارگیری شیوه هایی برای محدود کردن مشتریان و انتخاب های آینده آنها، ابراز کرد.

جینا کاس-گوتلیب، رییس کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا اظهار کرد: اصلاحات پیشنهادی ما شامل فراخوانی برای حمایت از مصرف کننده مورد هدف و شیوه نامه های خدمات خاص برای جلوگیری از رفتار ضدرقابتی توسط پلتفرم های دیجیتالی خاص است.

این کمیسیون یافته های خاصی درباره رفتار ضدرقابتی ارائه نکرده است، اما می گوید پلتفرم های دیجیتالی صاحب قدرت بازار قابل توجه، می توانند از شیوه هایی مانند بسته بندی محصولات و تنظیمات پیش نصب و پیش فرض برای محدود کردن انتخاب مشتری یا ممانعت از نوآوری رقبا، استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرالیا به فکر قوانین جدید برای پلتفرم های دیجیتالی افتاد

استرالیا به فکر قوانین جدید برای پلتفرم های دیجیتالی افتاد