مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-01بين الملل

درخواست گوگل برای محاکمه مایکروسافت در انگلیس


گوگل از رگولاتور ضد انحصارطلبی انگلیس خواست علیه مایکروسافت، اقدام حقوقی انجام دهد، زیرا شیوه های کسب و کار این شرکت، به رقیبانش آسیب می زند.

- گوگل از رگولاتور ضد انحصارطلبی انگلیس خواست علیه مایکروسافت، اقدام حقوقی انجام دهد، زیرا شیوه های کسب و کار این شرکت، به رقیبانش آسیب می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایکروسافت و آمازون بر سر برتری که در صنعت رایانش ابری دارند، در سراسر جهان زیر ذره بین رفته اند و رگولاتورهای انگلیس، اتحادیه اروپا و آمریکا مشغول تحقیقات درباره قدرت بازار این دو شرکت هستند.

پس از این که سازمان رسانه ای آفکام، سلطه آمازون و گوگل در بازار ابری را برجسته کرد، سازمان بازارها و رقابت انگلیس، تحقیقاتی را درباره صنعت رایانش ابری انگلیس در اکتبر آغاز کرد.

به گفته آفکام، در سال 2022، شرکت خدمات وب آمازون (AWS) و آزور مایکروسافت، در مجموع 70 تا 80 درصد از بازار خدمات زیرساخت ابری عمومی انگلیس را در اختیار داشتند.

بخش ابری گوگل با سهم حدود پنج تا 10 درصد، نزدیک ترین رقیب آنها بود.

گوگل در نامه ای که به سازمان بازارها و رقابت انگلیس ارسال کرده، اعلام کرده است که شیوه های صدور مجوز مایکروسافت به شکل ناعادلانه، مشتریان را از استفاده از خدمات رقیب، حتی به عنوان یک ارائه دهنده ثانویه در کنار سرویس ابری آزور، باز می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست گوگل برای محاکمه مایکروسافت در انگلیس

درخواست گوگل برای محاکمه مایکروسافت در انگلیس