مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:512023-12-04اقتصادي

اراضی جدید در راستای نهضت ملی مسکن به روستاهای هرمزگان الحاق می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: تسریع در الحاق اراضی جدید شناسایی شده توسط بنیاد مسکن به روستاهای متقاضی در راستای نهضت ملی مسکن روستایی در دستور کار قرار گرفته است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مرودی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان امروز در جلسه هماهنگی نهضت ملی مسکن روستایی در استان هرمزگان، اظهار داشت: نیازهای واقعی مردم در حوزه زمین و مسکن روستایی احصا شده و اراضی مورد نیاز نیز توسط بنیاد مسکن شناسایی شده است .

    وی افزود: در راستای نهضت ملی مسکن تسریع در الحاق اراضی جدید به روستاهای متقاضی توسعه در دستور کار قرار گرفته است اما این تسریع با دقت بر نیاز واقعی مردم صورت خواهد گرفت.

    به گفته مرودی، در خصوص تامین زیرساخت های مورد نیاز این اراضی بویژه در زمینه آب و برق که نیازهای اولیه سکونت است پیگیر هستیم و موضوع در شورای مسکن طرح موضوع می شود.

  سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: افزایش جمعیت روستاها و روند رو به رشد مهاجرت معکوس در برخی مناطق روستایی با توجه به آب و هوا و نزدیکی به مراکز شهرها موجب شده تا تقاضای زمین و مسکن روستایی در استان هرمزگان روندی صعودی پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی جدید در راستای نهضت ملی مسکن به روستاهای هرمزگان الحاق می شود

اراضی جدید در راستای نهضت ملی مسکن به روستاهای هرمزگان الحاق می شود