مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-21سياسي

برنامه های یلدایی برای نیازمندان ایلام


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از تدارک برخی برنامه ها توسط این نهاد برای کمک به نیازمندان استان به مناسبت آیین گرامیداشت شب یلدا خبر داد.

- ناصر مرادی در گفت وگو با ایسنا ، اظهار کرد: کمیته امداد به مناسبت این آیین و با هدف مشارکت دادن خیرین در بهره مندی نیازمندان از عایدات این مناسبت ، پویشی بنام یلدای مهربانی را راه اندازی کرده که تدارک بسته های یلدایی برای خانواده های مددجو هدف اصلی این پویش است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد استان از طریق همه ی دفاتر خود در شهرستان ها و مناطق این آمادگی را دارد که هدیه ها و بسته های افراد خیر و نیکوکار را در شب یلدا و با هدف بهره مندی خانواده های مددجو از این سنت ایرانی در اختیار خانواده های مددجو قرار دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های تدارک دیده امداد برای خانواده های مددجو برنامه ی مفتاح الجنه در شب یلدا است که از طریق آن مدیران و دیگر اقشار خیر و نیازمند در شب یلدا با تهیه ی بسته ها و هدایا با حضور در کنار خانواده های مددجو خصوصاً خانواده های دارای سالمند و فرزند یتیم ضمن همنشینی با آنان، مشکلات این خانواده ها را بررسی و با سهیم کردن مددجویان از این آیین هدایا و کمک های خود را در اختیار خانواده ها قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های یلدایی برای نیازمندان ایلام

برنامه های یلدایی برای نیازمندان ایلام