مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-01سياسي

نشر تفکر و اندیشه های شهید مدرس در جامعه ضروری است


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: نشر کتاب ها، تفکر و اندیشه های شهید مدرس در جامعه ضروری است.

- حجت الاسلام سید رضا تقوی امروز، 10 آذرماه در بزرگداشت هشتاد و ششمین سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس که در محل زیارتگاه وی در کاشمر برگزار شد، افزود: شهید مدرس مبارزه همیشه در میدان و پیکارگر صحنه های پرشور مبارزه با پلشتی ها و مستکبرین بود.

وی در خصوص فلسفه تشکیل چنین جلساتی تصریح کرد: بدون شک جاده زندگی یک طرفه نیست که برخی خون بدهند و شهید شوند و عده ای فقط تماشاگر باشند و به برکت خون همین شهدا بستر که فراهم شد به مال و منال و یا مقام مرتبه ای دست پیدا کنند، بدون شک آنها اگر شهید شدند و خون دادند ما هم که مانده ایم وظایفی داریم که باید به آنها عمل کنیم.

تقوی افزود: شهدا رسالت الهی، دینی و انسانی خود را به خوبی انجام دادند، ما هم باید پاسدار خون شهیدان مظلوم باشیم، آنها اگر جهاد شمشیر داشتند ما نیز باید در میدان جهاد تبیین حضور داشته باشیم.

وی اظهار کرد: امروز یا باید شمشیر به دست گرفت و در خط مقدم سینه به سینه دشمن جنگید و ایثار جان و انفاق خون کرد یا باید پاسداری از این خون را بر عهده گرفت و پیام شهید را به دیگران رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشر تفکر و اندیشه های شهید مدرس در جامعه ضروری است

نشر تفکر و اندیشه های شهید مدرس در جامعه ضروری است