مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-03سياسي

سعادتی: دور جدید جنایات رژیم جعلی صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند


نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعاً دور جدید جنایات رژیم جعلی صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند، تاکید کرد: قطعاً پیروز میدان این جنگ، - نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعاً دور جدید جنایات رژیم جعلی صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند، تاکید کرد: قطعاً پیروز میدان این جنگ، مردم فلسطین هستند و امیدواریم این رژیم جعلی به زودی از صحنه روزگار حذف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی سعادتی بیشه سری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه 12 آذر 1402 صحن مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: قطعاً دور جدید جنایات رژیم جعلی صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند و این شکست بزرگ و غیرقابل جبرانی برای آنها است.

قطعاً پیروز میدان این جنگ، حتی اگر 10 سال هم به طول بینجامد، مردم فلسطین هستند و امیدواریم این رژیم جعلی به زودی از صحنه روزگار حذف شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا باید محصولات مازندران با سایر میوه جات و محصولات استان های دیگر فرق داشته باشد و برنج و مرکبات ما اینچنین دچار مشکل شود؟ اظهار کرد: از عدم اقدام ریاست جمهوری و رییس مجلس برای اینکه سازمان برنج تشکیل نشده است، گله مندم و تقاضا می کنم که مجلس و سازمان برنامه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعادتی: دور جدید جنایات رژیم جعلی صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند

سعادتی: دور جدید جنایات رژیم جعلی صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند