مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-15سياسي

تصویب ایجاد خط حمل و نقل همگانی «بومهن به تهران» در شورای ترافیک استان تهران


ایجاد خط حمل و نقل همگانی از بومهن به تهران در شورای هماهنگی ترافیک استان تهران تصویب شد.

- تصویب ایجاد خط حمل و نقل همگانی بومهن به تهران در شورای ترافیک استان تهران ایجاد خط حمل و نقل همگانی از بومهن به تهران در شورای هماهنگی ترافیک استان تهران تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نهمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و مدیران کل برگزار شد.

در این جلسه طرح اصلاح هندسی نقطه حادثه خیز اورین واقع در شهرستان بهارستان، تحویل محور همه سین - هاجر آباد در شهرستان تهران به اداره کل راهداری استان، ایجاد خط حمل و نقل همگانی از بومهن به تهران که در کمیته فنی شورای همتا تایید شده بود، مورد تصویب قرار گرفت.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران ، در این جلسه ابوالفضل دربانی، دبیر شورای ترافیک استان گزارشی از وضعیت خاموشی معابر در سطح استان و مشکلات موجود در استان ارائه کرد و در ادامه نیز میرمحمدغراوی معاون استانداری تهران ضمن تاکید بر رفع خاموشی ها در معابر و شریان های موجود در سطح استان، دستور داد حداکثر طی سه ماه شهرداری ها و شرکت توزیع برق شهرستان های استان تهران مطابق تفاهم نامه موجود بین شهرداری تهران و توزیع برق تهران بزرگ نسبت به اصلاح روشنایی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب ایجاد خط حمل و نقل همگانی «بومهن به تهران» در شورای ترافیک استان تهران

تصویب ایجاد خط حمل و نقل همگانی «بومهن به تهران» در شورای ترافیک استان تهران