مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-16حوادث

دستگیری کلاهبرداران 200 میلیاردی در زنجان


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری کلاهبرداران 200 میلیاردی که با صدور چک بی محل اقدام به خرید لوازم خانگی و خشکبار می کردند، خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری کلاهبرداران 200 میلیاردی که با صدور چک بی محل اقدام به خرید لوازم خانگی و خشکبار می کردند، خبر داد.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری با روش خرید لوازم خانگی با چک بی محل، بررسی موضوع به پلیس آگاهی استان واگذار شد.

وی افزود: بررسی اولیه کاراگاهان حاکی از این بود که 2 نفر از کلاهبرداران سابقه دار و حرفه ای با انجام روش های متقلبانه و جلب اعتماد طرف مقابل ، با خرید اجناس و دادن یک فقره چک بی محل کلاهبرداری صورت گرفته است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: در ادامه با توجه به بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این دو متهم از 15 استان مختلف کشور به همین روش کلاهبرداری کرده اند که در نهایت با اطلاعات پلیسی و هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه آنان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این دو کلاهبردار حرفه ای در تحقیقات تکمیلی به صراحت به انجام 200 میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداران 200 میلیاردی در زنجان

دستگیری کلاهبرداران 200 میلیاردی در زنجان