مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 16:372023-12-10بين الملل

حزب الله زیرساخت های غیرنظامی در شمال سرزمین های اشغالی را به تعطیلی کشانده است


یک مسئول شهرک سازی رژیم صهیونیستی می گوید که در نتیجه حملات حزب الله هیچ کدام از زیرساخت های غیرنظامی در شهرک های تا مسافت چهار کیلومتری از مرز سرزمین های اشغالی با لبنان کار نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، دیوید آزولای، رییس شورای شهرک سازی شهرک صهیونیست نشین المطله (متولا) در شمال سرزمین های اشغالی (شهرکی واقع در بخش شرقی جنوب لبنان در مرز لبنان و فلسطین اشغالی) اعلام کرد که که هیچ کدام از زیرساخت های غیرنظامی در شهرک های صهیونیست نشینی که در مسافت تا چهار کیلومتری مرز  با لبنان واقع هستند به دلیل حملات بی وقفه حزب الله کار نمی کنند.

آزولای این سوال را از سر تعجب پرسیده است که چگونه زیرساخت های غیرنظامی در لبنان در  نزدیک خط مرزی، از جمله معدن سنگ واقع در 70 متری شمال متولا، می تواند کار کند، در حالی که تمام زیرساخت های اسراییل در فاصله چهار کیلومتری از مرز به دلیل وجود حزب الله عمل نمی کند؟ متولا شهرکی در شمال سرزمین های اشغالی نزدیک مرز لبنان است که دورترین منطقه مسکونی در شمال سرزمین های اشغالی محسوب می شود.

این شهرک در طول جنگ لبنان در سال 2006 پس از آنکه ساکنان آن برای فرار از شلیک موشک حزب الله آن را ترک کردند، به طور موقت به شهر ارواح تبدیل شده بود و حالا نیز در نتیجه حملات حزب الله از ساکنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله زیرساخت های غیرنظامی در شمال سرزمین های اشغالی را به تعطیلی کشانده است

حزب الله زیرساخت های غیرنظامی در شمال سرزمین های اشغالی را به تعطیلی کشانده است