مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-06سياسي

پیکر مطهر شهید گمنام در کازرون تشییع خواهد شد


فرمانده سپاه کازرون از برگزاری مراسم تشییع شهید گمنام همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ  حسین حیاتی  با بیان اینکه پیکر مطهر شهید گمنام عصر چهارشنبه 15 آذر ماه وارد شهرستان کازرون می شود  به خبرنگاران گفت: مراسم تشییع و وداع با این شهید از بعد از ظهر چهارشنبه تا  عصر روز جمعه در شهرستان کازرون برگزار می شود.

حیاتی اعلام کرد: پیکر این شهید گمنام 19ساله که اخیرا در منطقه عملیاتی خیبر تفحص شده به مدت سه روز میهمان مردم شهید پرور شهرستان کازرون خواهد یود وی بیان کرد: مراسم وداع با این شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در نقاط مختلف شهرستان کازرون با حضور امت شهید پرور و مسئولان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با اشاره به برگزاری ویژه مراسم های در  شهرستان کازرون و بخش مرکزی، خشت و کنارتخته و جره و بالاده، یادآور شد: آیین  وداع با این شهید گمنام روز جمعه 17آذر ماه  پس از اقامه نماز جمعه از مصلی نماز جمعه تا میدان شهدا با حضور امت شهید پرور شهرستان کازرون برگزار می شود و شهید پس از مراسمات تشییع در شهرستان های کوهچنار و نورآباد ممسنی  قرار است در عماد شهر لارستان تشییع و تدفین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر شهید گمنام در کازرون تشییع خواهد شد

پیکر مطهر شهید گمنام در کازرون تشییع خواهد شد