مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:262023-12-05اقتصادي

واحدهای خالی مسکن مهر پردیس پس از 120 روز جریمه مالیاتی می شود


خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس با اشاره به اینکه 5 هزار و 475 واحد خالی در پردیس شناسایی و 500 واحد از آنها به بازار مسکن عرضه شده است، اظهار کرد: درخواست ما از متقاضیان این است که واحدهای خود را تحویل گرفته و ساکن شوند زیرا با خالی ماندن واحد بیش از 120 روز، قطعا به واحد امور مالیاتی معرفی شده و با جرائم سنگینی مواجه خواهند شد.

وی درخصوص زمان تحویل مساکن مهر اعلام شده، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، پیش بینی می کنیم در دهه فجر 7 هزار واحد آماده تحویل باشد که تماما در مراحل پیشرفت فیزیکی خوبی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اضافه کرد: همکاران ما بصورت شبانه روزی درحال تلاش هستند تا در زمان مقرر بتوانیم واحدها را به صورت کامل و با تمامی خدمات به متقاضیان تحویل بدهیم.

محبت خواه درخصوص مشکلات موجود برای تایید استاندارد بالابرهای مساکن مهر، ابراز کرد: جلسات متعددی با سازمان استاندارد برگزار و مشکل نداشتن پروانه در تعدادی از بلوک ها مطرح شده بود که ما نیز با تعاملی که با شهرداری پردیس داریم درحال رفع این مشکلات هستیم.

وی در ادامه درخصوص غیرحضوری شدن خدمات کارگزاری مسکن مهر این شهر و حضور بسیاری از متقاضیان در پشت درب های بسته، اظهار کرد: مردم و متقاضیان مسکن مهر میبایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای خالی مسکن مهر پردیس پس از 120 روز جریمه مالیاتی می شود

واحدهای خالی مسکن مهر پردیس پس از 120 روز جریمه مالیاتی می شود