مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-02سياسي

آرای نقض شده باید به صورت تخصصی مورد رسیدگی قرار گیرند


یکی از برنامه های تحولی ما در دیوان عالی کشور تشکیل کارگروه های تخصصی کیفری، حقوقی، خانواده و مواد مخدر است و این کارگروه های تخصصی نقش مهمی در آسیب شناسی پرونده های قضایی دارد.

- رییس دیوان عالی کشور گفت: یکی از برنامه های تحولی ما در دیوان عالی کشور تشکیل کارگروه های تخصصی کیفری، حقوقی، خانواده و مواد مخدر است و این کارگروه های تخصصی نقش مهمی در آسیب شناسی پرونده های قضایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری رییس دیوان عالی کشور در آغاز جلسه شورای معاونین ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) بعد از رحلت نبی مکرم اسلام (ص) با همه توان به دفاع از ولایت و امامت پرداخت و با بیان خطبه فدکیه مردم را به حمایت از ولایت و صراط مستقیم دعوت کرد.

رییس دیوان عالی کشور با بیان اینکه بزرگترین درس فاطمیه ولایتمداری و بصیرت است، تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) در میدان عمل وارد شد و با مراجعه به در خانه مهاجرین و انصار و ایراد سخنان غرا، مردم را به تبعیت از امامت و پیام غدیر دعوت کرد و بزرگترین درسی که این اقدام داشت، دشمن شناسی، ولایتمداری و بصیرت است.

منتظری با گرامیداشت روز مجلس و شهادت آیت الله سید حسن مدرس گفت: شهید آیت الله مدرس در زمان خود نماینده ای مردمی، روحانی بصیر و سیاستمداری زمان شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرای نقض شده باید به صورت تخصصی مورد رسیدگی قرار گیرند

آرای نقض شده باید به صورت تخصصی مورد رسیدگی قرار گیرند