مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-19اقتصادي

انجام مطالعات ژئوتکنیک در 27 شهر جدید ساحلی و 3 بندر جدید


مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در موضوع بنادر جدید که مصوبات رییس جمهور است، در 3 بندر جدید استان بوشهر ما مطالعات ژئوتکنیک انجام می دهیم که شامل دیلم و گناوه و بندر دیر است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مجید کیان پور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، بعد از ظهر امروز در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته وزارت راه اظهار داشت: 75 درصد همکاری ما با بخش دولتی و 25 درصد فعالیت ها با بخش خصوصی است، با 37 دستگاه اجرایی نظیر وزارت راه، وزارت نیرو، وزارت نفت، وزارت کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری می کنیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 680 نوع آزمایش در زمینه های مختلف قیر، آسفالت، فولاد، غیرمخرب و غیره انجام می دهیم و با ابزار گسترده 1040 واحد محلی مستقر و غیر مستقر و 200 شعبه در سراسر کشور داریم.

کیان پور گفت: بیش از 26 درصد سهم بازار ژئوتکنیک کشور در اختیار آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک قرار دارد و در بخش شهرهای ساحلی که در آینده ساخته می شود و در مکان یابی ساخت بنادر جدید بحث مطالعات ژئوتکنیک را ما انجام می دهیم.

مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: اولویت کاری ما توسعه آزمایش های غیرمخرب برای ارائه به مهندسان مشاور برای طراحی راه ها و غیره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مطالعات ژئوتکنیک در 27 شهر جدید ساحلی و 3 بندر جدید

انجام مطالعات ژئوتکنیک در 27 شهر جدید ساحلی و 3 بندر جدید