مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-05سياسي

جزییات مراسم خاکسپاری شهید مدافع حرم حسن اکبری


مراسم وداع و خاکسپاری با پیکر شهید مدافع حرم حسن اکبری که به تازگی و بعد از 7 سال در تدمر سوریه تفحص و شناسایی شده و به کشور بازگشته است، پنجشنبه 16 آذرماه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم وداع و خاکسپاری با پیکر شهید مدافع حرم حسن اکبری که به تازگی و بعد از 7 سال در تدمر سوریه تفحص و شناسایی شده و به کشور بازگشته است، پنجشنبه 16 آذرماه، در امامزاده جعفر علیه السلام و حمیده خاتون باغ فیض تهران انجام می شود.

مراسم وداع با پیکر این شهید از ساعت 12:30 ظهر از خیابان مهرانِ محله خانی آباد نو آغاز شده و به سمت پایگاه بسیج شهید چمران ادامه پیدا می کند.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید نیز از ساعت 14:30 همان روز از ابتدای خیابان شهید ناطق نوری واقع در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بالاتر از پل شهید حکیم آغاز شده و سرانجام پیکر این شهید در مزار یادبود خودش که از زمان شهادتش در در امامزاده جعفر علیه السلام و حمیده خاتون باغ فیض پونک تهران ساخته شد، به خاک سپرده می شود.

شهیدمدافع حرم حسن اکبری متولد 24 خرداد 1349 یک سال بعد از شروع جنگ تحمیلی با وجود این که سن کمی داشت، بدون اطلاع والدینش به جبهه رفت.

او از نیروهای تخریبچی لشکر 27 محمدرسول الله صل الله علیه و آله و سلم بود و در این راه مجروح شد، اما آرزوی شهادت بر دلش ماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مراسم خاکسپاری شهید مدافع حرم حسن اکبری

جزییات مراسم خاکسپاری شهید مدافع حرم حسن اکبری