مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-28اجتماعي

تاریخی خاموش، در دل شهر کرمانشاه!


در دل یکی از شلوغ ترین خیابان های شهر کرمانشاه، بنایی تاریخی و باشکوه سالهاست راست قامت و خاموش، نظاره گر رهگذرانی است که بی تفاوت از کنارش عبور می کنند.

- ایسنا/کرمانشاه در دل یکی از شلوغ ترین خیابان های شهر کرمانشاه، بنایی تاریخی و باشکوه سالهاست راست قامت و خاموش، نظاره گر رهگذرانی است که بی تفاوت از کنارش عبور می کنند.

شاید خیلی از مردم این شهر که هر روز از کنار این بنای تاریخی بی خیال رد می شوند، نمی دانند که در پس این دیوارهای آجری با در و پنجرهای سفید رنگ و بسته چه فضای دل انگیز و آرامش بخشی از چشم هایشان پنهان مانده است.

بسیاری از همین رهگذاران خبر ندارند که این بنای زیبا با معماری خاصش، اولین هتل شهرشان بوده و در پشت این دیوارها و درهای بسته با چراغ های خاموشش، حیاطی بزرگ با درختانی کهنسال و حوضی چشم نواز قرار دارد که دور تا دور آن را اتاق گرفته، اتاق هایی که روزگاری میزبان گردشگران و مسافرانی از جاهای دور و نزدیک بوده است.

و اما حالا حدود دو دهه ای می شود که هتل بیستون کرمانشاه تعطیل شده و اینکه چرا به این روزگار افتاده و راهی به سوی باز شدن درهایش باز نمی شود را کسی دقیقا نمی داند، اِلا مالکش.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موقعیت خاص و ارزشمند این هتل تاریخی مسئولین استانی و میراث فرهنگی کرمانشاه را در سالهای گذشته برآن داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخی خاموش، در دل شهر کرمانشاه!

تاریخی خاموش، در دل شهر کرمانشاه!