مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 20:502023-12-02سياسي

آیت الله سعیدی: جهانی شدن قدرت نرم بسیج آغاز تمدن سازی است


تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: امروز قدرت نرم بسیج، جهانی شده، این هنوز آغاز کار تمدن سازی است و تا رسیدن به نتیجه نهایی نباید از تلاش دست کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر بانوی کرامت در سالن محراب حرم مطهر اظهار کرد: همه ما توفیق خدمت در نظامی را پیدا کرده ایم که به کوری چشم دشمن با وجود تلاش مستمر برای براندازی آن، همواره در حال رشد و ارتقا است.

وی با تقدیر از تلاش نیروهای مسلح و اطلاعاتی و پای کار بودن مردم برای حفظ امنیت کشور گفت: دشمن از شگردها و حیله های مختلفی برای ضربه زدن به این نظام استفاده کرده و در این راه دست به اقدامات ضدبشری و آزار و اذیت مردم زده است ولی نتوانسته به اهداف شوم خود برسد.

 تولیت آستان مقدس بانوی کرامت وجهه و جبهه اصلی همه مسئولان را دفاع از نظام اسلامی دانست و گفت: اگر از حرم ها هم دفاع می شود در حقیقت دفاع از نظام است؛ بنابراین باتوجه به آیه تعاونوا علی البر و تقوی باید در این مسیر همه با هم همکاری و تعاون داشته باشیم؛ متأسفانه امروز دشمنان با اتحاد همدیگر، کودکان و زنان غزه را می کشند و بیمارستان ها را تخریب می کنند و کسی هم اعتراض نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: جهانی شدن قدرت نرم بسیج آغاز تمدن سازی است

آیت الله سعیدی: جهانی شدن قدرت نرم بسیج آغاز تمدن سازی است