مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-03اقتصادي

لزوم تعیین تکلیف طرح جامع مدیریت پسماند شهر قم


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف هرچه سریع تر طرح جامع مدیریت پسماند شهر مقدس قم گفت: تولید و اشتغال زایی نباید به قیمت نابودی محیط زیست و منابع طبیعی تمام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابراهیم معتمدی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان قم گفت: طرح جامع مدیریت پسماند شهر قم، از موضوعاتی است که در گذشته پیگیری شده، اما تا کنون به نتیجه نرسیده و مغفول مانده است.

  وی با بیان اینکه این طرح باید هرچه سریع تر توسط فرمانداری قم پیگیری و تا هفته آینده تعیین تکلیف شود، خاطرنشان کرد: موضوعاتی که با سلامتی مردم سر و کار دارد، باید مورد توجه جدی مسئولان امر قرار بگیرد.

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم بر ضرورت توجه شورای اسلامی شهر قم به موضوع پسماند و تخصیص اعتبارات لازم در این حوزه تأکید کرد و گفت: اگر برای معضل پسماند و فاضلاب کم کاری کنیم، آیندگان ما را نخواهند بخشید.

  وی همچنین برگزاری جلسات کارگروه مدیریت پسماند در شهرستان های قم، کهک و جعفریه را بسیار مهم دانست و افزود: واحد های صنعتی به ویژه در بخش سلفچگان باید نسبت به دفع اصولی پسماندهای خود متعهد باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین تکلیف طرح جامع مدیریت پسماند شهر قم

لزوم تعیین تکلیف طرح جامع مدیریت پسماند شهر قم