مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-01سياسي

تولید کاغذ یکی از برنامه های استراتژیک دولت است


مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به اینکه تولید کاغذ و برنامه ریزی برای آن یکی از برنامه های استراتژیک دولت است، گفت: ما مسئولیت اجتماعی هم داریم که مهم ترین آن تولید کالای مورد نیاز کشور است.

- ایسنا/مازندران مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به اینکه تولید کاغذ و برنامه ریزی برای آن یکی از برنامه های استراتژیک دولت است، گفت: ما مسئولیت اجتماعی هم داریم که مهم ترین آن تولید کالای مورد نیاز کشور است.

امید نیک نژاد امروز، 10 آذر در جشن خودکفایی کاغذ و پیشرفت مازندران که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی در شرکت صنایع چوب و کاغذ برگزار شد، اظهار کرد: امروز یک رویداد بزرگ فرهنگی را به لطف دولت سیزدهم در شمال شاهد هستیم.

وی با اعلام اینکه 155 میلیون کتاب درسی با محتوا و کاغذ ایرانی روانه بازار شد، افزود: از 4500 تن کاغذ تولید شده در سال 1399 به 41 هزار تن تولید در سال جاری رسید، این میزان تولید تا پایان امسال به 52 هزار تن می رسد.

نیک نژاد تصریح کرد: شاید کاغذ تحریر و چاپ سود ده نباشد اما 600 میلیون دلار ادوات در این کارخانه فعال است.

وی با اشاره به اینکه تولید کاغذ و برنامه ریزی برای آن یکی از برنامه های استراتژیک دولت است، تصریح کرد: ما مسئولیت اجتماعی نیز داریم که مهم ترین آن تولید کالای مورد نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کاغذ یکی از برنامه های استراتژیک دولت است

تولید کاغذ یکی از برنامه های استراتژیک دولت است