مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 11:412023-12-14سياسي

دست های پشت پرده می خواهند بازارچه موقت مرزی هنگه ژال را تعطیل کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، کمال خدری صبح امروز در جشنواره علمی- ترویجی و تکریمی زکات شهرستان بانه اظهار کرد: کسانی که در واردات کالا تخلف کنند شناسایی و از لیست های مرز حذف می شوند.

فرماندار بانه افزود: بعد از پایش و استعلام های مربوطه 150 نفر در لیست صاحب بار تعریف و تاکنون 80 نفر معرفی شده که هر روز 20 نفر کالا وارد می کنند.

وی با بیان اینکه همکاران در فرمانداری به صورت شبانه روزی تلاش می کنند مشکلات و نواقص مربوط به بازارچه موقت هنگه ژال را حل کنند افزود: دست های پشت پرده و فرصت طلبان می خواهند بازارچه موقت مرزی هنگه ژال را تعطیل کنند که حفظ این معابر موقت مرزی نیاز به همراهی و همکاری ماموستایان دینی دارد.

خدری اظهار داشت: برای ساماندهی مرز موقت هنگه ژال دستورالعملی به ما ابلاغ شده که براساس آن، کسانی که واقعا نیاز دارند و در مرزهای تعریف شده ساکن هستند از این مزایا برخوردار می شوند.

وی مرزنشین واقعی را کسانی عنوان کرد که سکونت دائمی در مرز داشته باشند و اضافه کرد: کسانی هستند به بنا به دلایلی به صورت فصلی و غیردائم در روستا ساکن هستند این افراد هم در آمار به صورت فصلی گنجانده شده و علاوه بر این 25 روستای شهرستان تاکنون از مزایای مرزی برخوردار نشده اند که برای برخورداری آنها هم اقداماتی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست های پشت پرده می خواهند بازارچه موقت مرزی هنگه ژال را تعطیل کنند

دست های پشت پرده می خواهند بازارچه موقت مرزی هنگه ژال را تعطیل کنند