مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:202023-11-26سياسي

مهلت ثبت نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران تمدید شد


مهلت ثبت نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران تا 15 آذرماه تمدید شد.

- مهلت ثبت نام "دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران" تمدید شد ایسنا/خوزستان مهلت ثبت نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران تا 15 آذرماه تمدید شد.

دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان خوزستان با هدف تقویت روحیه تفکر نقاد و خلاقانه مبتنی بر اصول منطقی و استدلال عقلانی و اخلاقی میان جامعه دانشجویی با همکاری مرکز ملی گفت وگو، مناظره و آزاداندیشی از سوی معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مسابقات در قالب تیم های چهارنفره برگزار می شود و دانشجویان دانشگاه های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت می توانند با تشکیل تیم و ثبت نام گروهی، در مسابقات شرکت کنند.

مهلت ثبت نام در این دوره از رقابت ها که پیش از این تا پایان آبان ماه اعلام شده بود، به منظور فراهم کردن زمینه مشارکت دانشجویان علاقه مند به نقد و مناظره، تا 15 آذرماه تمدید شده است.

دانشجویان علاقه مند می توانند برای ثبت نام به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خوزستان واقع در طبقه همکف سازمان مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز مراجعه یا از طریق تارنمای مرکز ملی گفت وگو، مناظره و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران تمدید شد

مهلت ثبت نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران تمدید شد