مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-22اقتصادي

آغاز همکاری رهتاب با مرکز تحقیقات و توسعه دیجیتال دانشگاه صنعتی شیراز


قرارداد همکاری رهتاب با مرکز تحقیقات و توسعه دانش دیجیتال دانشگاه صنعتی شیراز منعقد شد و از این پس این مرکز به عنوان بازوی علمی و بومی رهتاب در زنجیره تأمین و توزیع مرغ گوشتی استان فارس فعالیت می کند.

- ایسنا/فارس قرارداد همکاری رهتاب با مرکز تحقیقات و توسعه دانش دیجیتال دانشگاه صنعتی شیراز منعقد شد و از این پس این مرکز به عنوان بازوی علمی و بومی رهتاب در زنجیره تأمین و توزیع مرغ گوشتی استان فارس فعالیت می کند.

سامانه رهتاب محصول شرکت دانش بنیان راهکار هوشمندانه تنظیم الکترونیکی بازار بیستون که از ابتدای سال 1401 به عنوان سامانه رسمی توزیع مرغ زنده و گوشت مرغ استان فارس انتخاب شده بود، از این پس با همکاری مرکز تحقیقات و توسعه دانش دیجیتال فعالیت خود را در این استان ادامه خواهد داد.

مرکز تحقیقات و توسعه دانش دیجیتال به عنوان یک مرکز علمی و بومی و با پشتوانه فعالیت در دانشگاه صنعتی شیراز، به عنوان نماینده استانی شرکت رهتاب در زنجیره تامین و توزیع مرغ گوشتی مشارکت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت رهتاب بیستون، به واسطه این همکاری، تعاملات شرکت رهتاب با اعضای زنجیره تأمین و توزیع مرغ استان فارس تسهیل یافته و این مرکز با توجه به پشتوانه علمی و تجربی خود در جهت ساماندهی و مدیریت بازار مرغ استان فارس کمک شای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری رهتاب با مرکز تحقیقات و توسعه دیجیتال دانشگاه صنعتی شیراز

آغاز همکاری رهتاب با مرکز تحقیقات و توسعه دیجیتال دانشگاه صنعتی شیراز